poniedziałek, 21 maja 2012

znów brak internetu // tatuaż

Hej, dzisiaj taka szybka krótka notka ponieważ znów nie mam internetu...
Na szczęście moja przyjaciół ka ( która teraz siedzi koło mnie, cyt. HEJ! :) ) zlitowała się i pozwoliła mi skorzystać z komputera ;)
______________________________________________

Co uważanie na temat tatuaży ?
Dużo czasu już myślę, aby zrobić sobie tatuaż na nadgarstku lub na plecach mmm....
ale się strasznie waham, co będzie za parę lat  z tym tatuażem, słyszałam że dużo osób żałuje po zrobieniu za parę lat, a usunięcie kosztuje nieźle sporo :(

przykładowe tatuaże :





_________________________________________

Mam nadzieje, że do zobaczenia ! :)

14 komentarzy:

  1. zastanów się dobrze i najlepiej zrób sobie na początek coś małego, albo tatuaż henną żeby się z tym oswoić i sprawdzić czy naprawdę chcesz mieć coś dużego i odważnego :) buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tatuaże na karku, ale nigdy bym się nie zdecydowała, no bo co potem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potem będziesz stara i będziesz miała gdzieś czy masz ten tatuaż (no chyba że na twarzy) bo i tak w mini ani z odkrytym ciałem chodzić nie będziesz . : D

      Usuń
  3. ja się zdecydowałam w tamtym roku, ale zastanawiałam się bardzo długo, więc radzę dobrze to przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wytatuowane słowa, sentencje... aaaaa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowanie polecam, mam trzy tatuaże i nie żałuję. Choć przyznam, że na początku obawiałam się, że może mi się "znudzić" :) ale nic z tego hehe, tylko uważaj! tatuaże baardzo wciągają, zrobisz jeden i już chcesz następny:) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam ;) ja mam na plecach i mam ochotę zrobić kolejne ;D

      Usuń
  6. inna sprawa jeżeli wytatułujesz sobie coś bo jest na to `moda` to wiadome że wcześniej czy później ci się znudzi . i proszę nie myśl co zrobisz na starość bo nawet nie wiadomo czy się tej starości dożyje . a zresztą na starość bd się tym przejmowała kiedy będziesz chodziła praktycznie cała zakryta ubraniami . ? Powinnaś pomyśleć jedynie w jakim zawodzie bd chciała pracować i żeby on ci w tym nie przeszkadzał bo nie wszędzie tatuaże są mile widziane . Pozdrawiam . : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam tatuaże, ale nie wiem w jakim zawodzie będę pracować i czy nie będzie on przeszkadzał. Myślę na razie o białym. Cos takiego: http://stylio.pl/moja-szafa/bialy-tatuaz-3-725661l.jpg : ) ps. zapraszam : http://imageworld-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tatuaże podobają mi się coraz bardziej, ale nie chciałabym mieć coś takiego na całe życie; D

    OdpowiedzUsuń
  9. hej
    ja też zdecydowałam się na tatuaż i mam zamiar zrobić sobie go na 21 urodziny (które wypadają w październiku;))
    uważam, że powinnaś sobie to poważnie przemyśleć czy na pewno chcesz sobie zrobić tatuaż, ja myślałam o tym już od moich poprzednich urodzin...
    pozdrawiam
    mida189

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie, a te modne okulary dodają Ci urody :) Naprawdę pięknie! Zazdroszczę Ci tej fotogeniczności, świetnie wyglądasz! Pozdrawiam, czekam na nowości! :)

    OdpowiedzUsuń