środa, 4 kwietnia 2012

[zrób to sam] galaktyczna bluzka

Hej .Wielki Powrót !
Wybaczcie, że tyle czasu mnie tutaj nie było, ale niestety to nie moja zasługa tylko mojego kochanego internetu
grrr.... NIGDY WIĘCEJ PRZENOŚNEGO INTERNETU, ale jako, że mam umowę nie mogę z niego
ot tak zrezygnować, więc jeszcze się trochę z nim pomęczę.... 


Dzisiaj pokaże wam fajny sposób na przerobienie zwykłego czarnego T-shirtu ;)


niestety nie mogę powiększyć obrazu.

UWAGA ! 
Na obrazku jest spryskane jednym kolorem farby, ale najlepiej jest spryskać kilkoma kolorami, wygląda ciekawiej, np. żółty, zielony, czerwony, niebieski, złoty, a także może być brokatowy ! :)
Potrzebne jest :
- Czarna (lub innego koloru) bluzka
- Suszarka
- Butelka po np. płynu do mycia okien, byle by było czym spryskać
- specjalne farby do ubrań ( można je znaleźć na internecie )
wykonanie na obrazku :)
Bluzkę można normalnie prać, nic się z nią nie stanie .

Jeśli ktoś chce spróbować to życzę powodzenia ! ;)

Cześć !

2 komentarze:

  1. fajny pomysł :D
    raczej nie skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO, kocham galaktyczny styl. Zapraszam do mnie galaktyczną drogą! http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń