sobota, 21 kwietnia 2012

Pudełko na biżuterie [zrób to sam] // Inspiracje pokoi

Witam, witam :)
Dzisiaj większość początku dnia była piękna pogoda, wybrałam się więc na miasto na zakupy, lecz nie stety jak  miałam zamiar wrócić już do domu, zaczęło padać... i tak do tej pory .
Sprawdziłam pogode na internecie więc nie zapowiada się na ten tydzień najgorzej, np. piątek 21 stopni! :)
Ciekawe czy się spełni... :)
______________________________________________

Pudełeczko na biżuterie:
_______________________________________
Znalazłam na internecie śliczne pokoje ... chciałabym aby mój pokój wyglądał jak przynajmniej jeden z nich :




______________________________________________

Paa! :)

GG: 37003747

22 komentarze:

  1. matko śliczne te pokoje !
    Ciekawe pudełko, zrobię sobie :)
    a u mnie w czwartek 26 stopni ^^
    zapraszam na nową :3 i rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe pudełko <3
    A te pokoje są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow super te pudełeczko ! :))

    Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko *.*

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sobie zrobię takie pudełko ;) ale mi się marzy 2 pokój, jest prześliczny !

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne pudełeczko:)
    piękne te pokoje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pudełeczko :)
    z wholesale-dress.net - napisałam w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy najpiękniejszy!;)
    zapraszam do mnie:) J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bloga masz cudownego, śliczne te zdjecia. Sama zamieszkałabym w takim pokoju ;)

    Obserwujemy?

    http://fashion-hideout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the DIY! I still need a jewellery box like that myself as well!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ps: Join my GIVEAWAY for a chance to win a pair of geometric feather earrings.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie sliczne pokoje <3
    swietne pudełeczko :)
    zapraszam do mnie + zachęcam do wzięcia udziału w konkursie odbywającym sie na moim blogu do wygrania śliczne koturny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie hand made perełki :) Bardzo fajne i inspirujące zdjęcia.
    Zapraszam na odrobinę wiosny:

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/krotko-i-wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. pudełeczko jest prześliczne ;o chyba sobie takie zrobie ^^

    a inspiracje pokoi sa swietne !


    zapraszam na mojego nowego bloga - http://icomfits.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. great photos! love the interior :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. i pudełeczko i pokoje bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne to pudełeczko, szkoda tylko że do takiego typu rzeczy mam antytalent, haha:D

    OdpowiedzUsuń