czwartek, 19 kwietnia 2012

Słodycze // Słomki

Ahhh... uzbierała mi się ostatnio cała szuflada słodyczy :D
Uwielbiam słodycze ! i podziwiam ludzi którzy za nimi nie przepadają ;o
nie chce narzekać, ale praktycznie miałam się odchudzać :( , lecz jak widać, mam dietę słodyczową :D
NIE UMIEM ŻYĆ BEZ SŁODYCZY ! ^^
Jest godzina 20:00, jestem już po kolacji (nutella ! i oczywiście znów na słodko :D )
 i praktycznie pora zakończyć już dzień ;)
mniam ! 

Przepis na ciasteczka "pieguski" na pasku bocznym po lewej stronie bloga "Przepis dnia" :)
_______________________________________________

Fajny sposób na ozdobienie słomek :
(szczególnie na imprezy, urodziny itp.)

______________________________________________

Dobranoc na zaś ! ;)

ps. możecie pisać do mnie na gadu gadu 37003747 :)
możecie napisać w wiadomości na gg, jeśli chcecie być osobiście informowani na gg o nowej notce :)
Uwaga ! możecie także pisać co chcecie zobaczyć w następnych notkach ! :)
nawet jak jestem na niedostępny ! to spokojnie, odczytam później ;)

12 komentarzy: