sobota, 27 sierpnia 2011

Tort

Hej, koniec konkursu "House" już tuż tuż :) Można zgłaszać się do 1 września, więc zapraszam ! ;)
Więcej info znajdziecie tutaj : < klik ! >

Końcówka wakacji... trzeba ją jakoś dobrze wykorzystać ! :)
Postanowiłam z X upiec tort, dla mojej siostry na urodziny.
Jeśli dam rade (co do aparatu) to pokażę Wam efekt końcowy tortu ;) 
A na dzień dzisiejszy pokaże Wam parę zdjęć bardzo pomysłowych tortów na różne okazje,
niestety nasz tort nie będzie można porównać to dych tortów haha :D










oraz fajne stronki na których są super przepisy na tort :



obecnie tort będziemy piekły możliwe że z tej stronki :

Ale jest na prawdę trudny wybór. 

Pozdrawiam i życzę miłej końcówki wakacji ! 
Trzeba teraz łapać każdy ostatni promyk słońca ;) 

35 komentarzy:

  1. Świetne są :) Kiedyś oglądałam taki program, gdzie trójka cukierników tworzyła cuda na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta krowa jest zajebista ! ;)) pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię piec, ale takich cudeniek w życiu bym nie stworzyła. Piękne ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie te torty wyglądają, miałabym wyrzuty sumienia gdybym je zjadła :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te torty, wygladają jak sztuczne;) pochwal się swoim jak już go zrobisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne takie torty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ajj wyglądają tak kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmmmmmmm . ; D
    Hello Kitty . < 3333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Istne dzieła sztuki, ale narobiłaś mi smaku. :)
    ./www.sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. MNIAM !
    XD

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, nie wiem co ja zrobię jak Miki już ze mną nie będzie. Ja również bardzo przywiązuję się do zwierząt, Mika jest dla mnie jak siostra, a jestem jedynaczką.

    OdpowiedzUsuń
  12. tort - serduszko jest przecudowny :))
    Zjadlabym go z chęcią :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Nagordą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy tort jest genialny :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mam ochote teraz na tort!<33

    +fajny blog.:) i dziekuje za komentarz. i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne torty , mniam mniam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nowy post, zapraszam.

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo fajnie fajniee :D zycze powodzenia z tortemm D: MNIAM!:P :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są .<3

    wpadłam na bloga przypadkowo i myslę, że bd go odwiedzać częściej. Zaczynam obserwowac. ;)

    Zapraszam na mojego bloga. ;) Jest pierwsza stylizacja. Jak ci się spodoba to skomentuj i wpadaj częściej. ;)
    http://karuzela-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju te torty sa niesamowite!..a te szorty w poprzednich postach! ...mmm ..marzenie ♥!

    podoba mi się ten blog.. bd tu często wpadać..
    + Obserwuje.. i licze na to samo:_)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniammm ! ; ) Zapraszam do mnie ;) Daje do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm ;* Jakie pyszności ♥
    Dodaję i liczęna to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne są te torciki ! :D

    zapraszam do mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się tort - prezent i w kształcie serca :) Mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeejku chciałabym umieć piec takie cudeńka ;)) ! świetny blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejku, nawet nie chcę już patrzeć na te cudeńka, są takie piękne, że aż żal zjadać :)
    ./www.sylwiafijolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, może się poobserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. great wanted to eat all:)kisses from germany
    La Folie 

    OdpowiedzUsuń
  28. O jezu, potrzebuję przepisu na te serce <3

    OdpowiedzUsuń