wtorek, 30 sierpnia 2011

Wyniki Rozdania "House"

Sam tytuł postu mówi za Siebie ;)
Jak widać dzisiaj jest 30 Sierpnia, a jak wiadomo rozdanie miało trwać do 1 sierpnia, lecz niestety plany mi się pokrzyżowały i nie wiem czy byłabym wstanie ogłosić wyniki później, więc robię to dzisiaj.
Także baaaardzo przepraszam jeśli ktoś się jeszcze chciał zgłosić a nie zdążył.

Do Rozdania zgłosiło się łącznie 99 osób :) 76 - w komentarzach a 23 po przez e-mail.
O wiele lepszy wynik niż w poprzednim rozdaniu .
Cieszę się że podobała Wam się biżuteria ;)
No ale przejdźmy do rzeczy .

Maszyna losująca z pośród 99 osób wylosowała :

Ania Mazur ! :)
E-mail : Aniula@op.pl

Wisiorek z Numerem 1 leci do Ani :)



Proszę wysłać swoje dane na mój e-mail : kate7@buziaczek.pl 

Jeśli zwycięsca  nie zgłosi się w ciągu tygodnia to tak jak zawsze nagroda przechodzi na następną osobę czyli jest to : 

Istny Paradoks ! ;)
E-mail : karolina993@poczta.onet.eu 

Dziękuje Wszystkim za udział w Rozdaniu i zapraszam mam nadzieje, że w krótce na następne rozdanko ;)

A na koniec trzy zdjęcia pierścionków które chciałabym aby w padły w moje ręce :>



Ogółem dawniej nie podobały mi się tak duże pierścionki, lecz ostatnio je jakoś polubiłam ;)


A w moich głośnikach aktualnie rozbrzmiewa ta piosenka :

14 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    A to nie miało być 3 zwycięzców ?
    Tyle było wisiorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. KONKURS !!!
    http://lukasz-hudecki.blogspot.com/2011/08/konkurs.html

    ZAPRASZAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację !

    Zapraszam do mojego givevayu:

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne piuerscionki na 2 i 3 zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.
    Ładne pierścionki.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłaś tego nie pisać ;pp

    teraz będę żyła w stresie i nadziei przez tydzień :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje :D wisiorek świetny :D obserwuje i liczę na to samo .

    OdpowiedzUsuń