sobota, 10 grudnia 2011

House - kurtka VS płaszczyk

Witam, jest piękna pogoda za oknem, aż miło było wstać gdy promyki słońca wpadały do mojego pokoju .

House jest to bardzo fajny sklep, z przeróżnymi rzeczami, oglądając stronę www.sklep.house.pl
natknęłam się na kurtki/płaszczyki.
I właśnie mam do Was pytanie, wolicie płaszczyki czy kurtki ?
Jakie jest Wasz zdanie na ten temat?

A tym czasem kilka fajnych kurtek/płaszczyków właśnie ze sklepu House :








haha te rękawiczki są świetne :D pewnie strasznie cieplutkie :)

15 komentarzy:

  1. dla mnie jakoś nie ma różnicy :) lubię i to i to :) Ale wolałam kupić kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kurtka to bardziej look sportowy a płaszczyk bardziej elegancki nawet gdy ma na sobie nadrukowaną kolorową szafę. Ja w zależności gdzie idę, jaki mam humor wybieram okrycie wierzchnie oraz buty. W szafie posiadam to i to :)
    A rękawiczki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i to i to się przydaje :) granatowy płaszczyk ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk granatowy śliczny ;)
    dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń
  5. druga najlepsza! sama ją chciałam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wole płaszczyki :)
    dzięki, również obserwuję! :)

    i zapraszam, nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę płaszcze od kurtek :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę zdecydowanie płaszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki! :)

    nowy post, wpadnij jak masz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. anikowa101 według mnie też to i to jest przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rękawiczki świetne
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę płaszczyki, ale House'a nie lubię.

    OdpowiedzUsuń